کلکسیون عصای رهبر...!! (عکس)

به تازگی متوجه شدم که عده ای میگن مقام معظم رهبری دارای کلکسیون عصایی هستند که حداقل شامل 170 عصای دسته طلا به ارزش چندین میلیون دلار است.

این مطلب نظرم رو جلب کرد از اونجایی که پذیرفتن هر حرفی بدون تحقیق مخالف عقل و قرآن است، سریعا تصمیم گرفتم در این مورد تحقیق کنم. رفتم پشت اینترنت و  تصاویر مقام معظم رهبری رو سرچ کردم اما هیچ نشانی از عصای دسته طلا ندیدم. با خودم گفتم خوب مسلمه کسی که از ساده زیستی دم میزنه هیچوقت جلوی مردم عصای دسته طلا استفاده نمیکنه ولی شاید واقعا داشته باشه به همین دلیل شروع کردم به سرچ کردن عبارت " کلکسیون عصا " توی اینترنت اما بازم هیچ تصویر واقعی که صحت این قضیه رو نشون بده پیدا نکردم. با خودم گفتم خوب شاید طبیعی باشه که از همچین مسئله محرمانه ای عکس مستند پیدا نشه. اما کلمه "محرمانه" نظرم رو جلب کرد!!!! اصلا کی همچین مسئله محرمانه ای رو مطرح کرده؟؟؟!!

دوباره کلکسیون عصا رو سرچ کردم، با دقت مطالب رو خوندم همه جا فقط یه اسم بود، " محسن مخملباف" !!!

دوباره دست به دامن اینترنت و گوگل شدم، حالا محسن مخملباف رو سرچ کردم. وارد ویکی پدیا شدم...

کارگردان ارزشی اوایل انقلاب و فراری این روزها که با فاطمه مشکینی ازدواج کرده و چند بچه داره ودر حال حاضر در فرانسه است !! با خودم گفتم خب یه کارگردان معمولی یا حتی خیلی معروف صرف اینکه معروفه و کارگردانه نمیتونه از بیت رهبری همچین خبری بده!! شاید فاطمه مشکینی دختر آیت الله مشکینی یا نزدیک به ایشون باشه و از این راه به مقام معظم رهبری نزدیک باشن، اما با یکم تحقیق فهمیدم این هم فقط یه خیال بود وهیچ نسبتی با هم ندارند، دیگه داغ کرده بودم! پس این حرفا رو رو چه حسابی زده؟؟! یه کارگردان چطوری از مسائل محرمانه و شخصی رهبری خبر داره؟؟ هرچی اینور و اونور رو نگاه کردم رابطه ای بین ایشون و مقام معظم رهبری ندیدم، حتی اثری از یه دیدار معمولی هم وجود نداشت.

دوباره عکس های آقا رو چک کردم

یک عصای قهوه ای چوبی ساده در جوانی، و مدتهاست که یک عصای چوبی سیاه ساده ساده که حتی یک خط و خال هم نداره همراه آقاست!! وقتی خاطرات افراد نزدیک به مقام معظم رهبری رو خوندم دیگه دلم آروم گرفت، با خودم گفتم، نه دیگه، این برچسب ها به آقا نمیچسبه!!

خاطراتی از حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی:
الف) در یکی از سفر‌ها که پسر آقا با لباس غیر روحانی همراه من بود، به هر کدام از ما یک کارتن چینی هدیه دادند که خانم آقا از آن استفاده نکرده و گفته بود "این ظروف از سطح زندگی ما بالاتر است و نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. (فرارو:۴۹۲۰۲)
ب) یک بار آقا به دیدن خانواده شهید رفته بودند و پدر شهید به ایشان گفت: من از شما می‌خواهم که پسرهای من را صاحب خانه کنی و می‌دانم که شما هر کاری را اراده کنید می‌توانید انجام دهید. ولی آقا در پاسخ می‌گویند من 4 پسر دارم که هیچ کدامشان خانه ندارند و نتوانسته‌ام برای آنها کاری کنم. (فرارو:۴۹۲۰۲)

جمله ای از حجت الاسلام و المسلمین رشاد:
تا به حال چندين بار قصد كرده‌ام با تلفن همراهم از كف پاره‌پاره و ترك‌ترك نعلين آقا عكس بگيرم تا مظلوميت و ساده‌زيستي «سيد علي» را به ديگران هم نشان بدهم. (تابناک:۱۲۱۰۱۰)

خاطره ای از مهندس حمید میرزاده:
در زمان ریاست جمهوری، حضرت آیت الله خامنه ای یک چک پنجاه هزار تومانی برای نخست وزیر وقت - مهندس میرحسین موسوی - ارسال می نماید و می فرمایند: این حداکثر پولی است که ممکن است از بیت المال در هزینه های شخصی بنده جابجا شده باشد، کمتر از این است ولی شما این مبلغ را به حساب خزانه دولت واریز کنید تا من مدیون بیت المال نباشم. (آوینی دات کام)

دیگر آنکه عطاء الله مهاجرانی که بعد از خروج از کشور به جمع ضد انقلاب پیوسته و سایت جرس (جنبش راه سبز) را مدیریت می کند، در اظهار نظری می گوید: «حتی یک نقطه سیاه یا خاکستری در زندگی مالی آیت الله خامنه ای وجود ندارد.»

با تمام این وجود ولی چرا مخملباف همچین دروغ بزرگی گفته؟؟!

با بررسی زندگی سالهای اخیر مخملباف دو حالت را برای این دروغگوی بزرگ تصور کردم:

1. این آقا تحت فشار مخالفین غربی بخاطر اینکه به او پناهندگی بدن مجبور شده این اراجیف رو رو خوانی کنه...!

2. یا اینکه انقدر بخاطر مسائل پیش اومده ( از سال 88 به بعد) کینه از نظام داره و انقدر درمونده شده که وقتی میبینه هیچجوره نمیتونه نظام و رهبری رو خدشه دار کنه از همون یه ذره آبروش هم استفاده میکنه تا شاید بعضی ها همچین دروغهایی رو باور کنن و با اون همراه بشن!!

و در آخر باید به آقای مخملباف و دوستاش بگم "زهی خیال باطل" !! ملت ایران بسیار فهیم تر از این حرفا هستند.!

(اگه شک دارین خودتون برین تحقیق کنین)

 


نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت12:28---29 شهريور 1397
ممنون از مطلب خوبتون

زهرا
ساعت20:12---27 مرداد 1397

عشق فقط رهبرم.


راجی
ساعت21:20---18 اسفند 1396
عالی بود

ولايتي ام
ساعت0:30---25 بهمن 1396
سلام عليكم دوست عزيز! بسيار عالي يود، اگه ما ها بريم تحقيق كنيم كه ديگه مجال براي اراجيف گويي اين عناصر ضد انقلابي باقي نمي مونه!
از قديم گفتن تا ابله در جهانه مفلس در نمي مونه!
پس بهتره يكم بريمو درباره افكار و سبك زندگي رهبرمون و اصل ولايت فقيه تحقيق كنيم تا هيچ وقت تحت تاثير سوء اين جور حرف هاي ياوه واقع نشيم،
ممنون كه روشنگري كرديد دوست عزيز
موفق و پيروز در پناه ولايت باشي ان شاء الله و يار مخلص آقامون امام زمان عج الله تعالي فرجه الشريف
ياعلي التماس دعا


محمدباقر
ساعت23:04---19 آذر 1396
چرا جوونا اینقدر بدبختن ، انقدر سختی می کشیم تا به سمت گناه بریم ، برو یکم فکر کن اون دنیا نه مردم یمن میتونن به دادمون برسن ،نه مردم عراق، نمی گم کمک نکنن ، ولی حداقل یه فکری به حال این دزدیهای توی مملکت بکنن ، نمیخوان چون پای خودشون گیره

ناشناس
ساعت12:22---3 آذر 1396
متنتون جالب بود اما آخر متن یه چیز در مورد مردم ایران نوشته بود ، نه داداشم اگه ایرانی باهوش بود یه آقایی مثل همین شخصی که نظر داده پیدا نمیشد که بدون دلیل فقط اراجیف بنویسه و توهین کنه . باهوشی هر شخص به خودش بستگی داره نه نژادش .ممنون از ساید خوبتون

مهدی
ساعت10:22---3 آبان 1396
سلام ممنون ازمطلبتون
عالی بود
دوست عزیزدلمون خونه ازاین همه مظلومیت اقا
ازاین همه تهمت


..
ساعت21:00---20 فروردين 1395
خاک تو سرت
پاسخ:نمیدونم منظورتون خاک تو سر منه یا مخملباف!! ولی هرکدوم باشه بابت اینکه نظرتون رو گفتین متشکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: